Організація діяльності ОМС

12 ініціатив

Низький рівень отриманих коштів місцевими бюджетами сільських, селищних, міських рад, від податку на майно у зв’язку з неефективним його адмініструванням податку.

У роботі

Пропоноване вирішення

Пропонується: 1. на період з 1 січня 2025 року до 31 грудня 2026 року надати ОМС повноваження в частині реєстрації та ведення обліку об'єктів оподаткування податком на майно, проведення звірки платників податку на майно, збору податкової інформації з податку на майно на внесення її до інформаційних баз даних ДПС України, надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень з плати за землю; 2. 1 січня 2027 року надати ОМС вище зазначені повноваження на постійній основі. Забезпеченням для ДПС України функцій нагляду за дотриманням ОМС норм податкового законодавства у частині податку на майно.

Очікуваний ефект

Збільшення наповнюваності бюджетів громад, зменшення видатків держави на адміністрування податку на майно, сприяння продовженню реформи децентралізації, розвиток громад та територій.

Статистика ініціативи

Усього ініціатив

12

У роботі

7

Буксує

2

Вирішено

3
25% виконано 3/12