Станом на початок 4 кварталу 2021 року ще  є можливість встигнути підготуватись і подати заявки на різноматні грантові програми, спрямовані на фаховий розвиток чи реалізацію соціальних ініціатив, в тому числі і для працівників ОМС. 
Сподіваємось, що деякі зібрані нами рекомендації та сам Дайджест грантових програм стануть вам у нагоді.

Збірка грантових програм тут 

 
Збірка рекомендацій для здобувачів грантів

 

Не бійтеся відмови. Щоб отримати позитивне рішення, треба пробувати знову і знову. А якщо навіть надійшла відмова, то спробуйте делікатно отримати коментарі щодо цього від грантодавця, щоб зрозуміти що треба покращити, які помилки є, що можна допрацювати.

Налаштуйте всю команду на бюрократичну роботу. Мало просто написати грантову заявку, її ще треба і ретельно незаангажовано вичитати. Хтось один із команди має контролювати правильність заповнення заявки згідно вимог грантодавця, але кожен зі свого боку також має відповідати за свою частину по змісту і, більше того, читаючи весь документ кожен аналізувати його на логічність, послідовність, переконливість, та ще раз подумки перевіряти життєздатність проекту.

Правильно прорахуйте бюджет. Коли ви подаєте заявку на грант, то враховуєте суму за тим курсом валют, який є в країні на час подачі заявки. Але, враховуйте і можливі ризики зміни курсу в подальшому. Щоб це не стало фактором, який не дозволить успішно завершити проект.

Налагоджуйте партнерські стосунки із різними організаціями із ЄС та Великобританії. Таке партнерство дозволить залучати їх до реалізації спільних проектів та збільшує шанси на одержання саме грантів на проекти міжнародної співпраці. Крім того і ваші партнери зможуть залучати вашу організацію в якості партнерської у свої проекти.

Перетворюйте ідею одразу на проєкт. Коли у вас чітко продумана ідея, вам не тільки легко прописати грантову заявку, але й пояснити партнерам, що це за проєкт та в чому його цінність. Тому коли ідея свіжа і ви горите нею, у вас більше запалу, аби втілити її в життя.

Не бійтеся запитань. Якщо ви співорганізатор, не бійтеся постійно запитувати та все уточнювати у lead-партнера. Будуйте довірливі стосунки. Часто через непроговореність стаються помилки. Усі позиції, бачення та задачі варто уточнювати на початку, але й ставити питання під час проєкту. Lead-партнери в першу чергу зацікавлені, щоб усім, кого вони залучають до проєкту, працювати було комфортно.

 

© Всеукраїнська асоціація громад